אודות הבלוג

זירת התוכן At Your Service הוקמה למען קהילת העוסקים והמתעניינים בעולם הלקוחות והשירות בישראל, מתוך מטרה ליצור במה לתכנים מקצועיים איכותיים ומתוך רצון להעצים את השיח בתחום השירות בישראל ועל ידי כך להביא להגברת התודעה לנושא זה. הזירה מהווה מקום לשיח פתוח, פרסום טורי דעה, כתבות, ראיונות ועוד.
תחום הלקוחות והשירות הישראלי עשה כברת דרך בשנים האחרונות הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי, יחד עם התקדמות דיגיטלית המאפשרת את שיפור השירות. בלוג זה נועד להאיר זרקור על הנעשה בארץ ובעולם כדי להמשיך לקדם ולשפר את תרבות השירות הישראלית.

אנו מזמינים את מי שמוצא עניין בתחום לקחת חלק ולהשתתף בפרסום תוכן רלוונטי ולתרום לשיח המקצועי בנושא.

מנהלי זירת התוכן הם הנהלת אגף לקוחות ושירות בשופרסל, אשר יזמו את הקמתה ופועלים הן בחברה והן מחוץ לה לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בישראל.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות