גורו השירות האמריקאי שפ הייקן בראיון בלעדי לבלוג At Your Service מספר על ספרו החדש "מהפכת הנוחות" ומסביר איך עושים זאת.

שפ הייקן, המומחה האמריקאי הנודע לחוויית שירות, מתראיין באופן בלעדי לבלוג השירות At your Service:

הייקן הוא סופר, מרצה ויועץ לחברות הגדולות במשק האמריקאי ומחוצה לו.

בימים אלה הוא משיק את ספרו השביעי "מהפכת הנוחות" ובראיון לצביקה ביידא, סמנכ"ל הלקוחות והשירות של שופרסל, הוא מסביר

איך יוצרים מהפכת נוחות, איך השתנו הציפיות של הלקוחות ומה כדאי לחברות לעשות גם אם התקציב מוגבל.

6 האסטרטגיות לנצח את המתחרים באמצעות נוחות – על פי שפ הייקן:

  1. הפחתת חיכוך

  2. שירות עצמי

  3. טכנולוגיה

  4. מנויים

  5. משלוח

  6. הנגשה

 
 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות